Dział obsługi klienta
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
W Avis staramy się zapewnić Ci łatwy i bezstresowy wynajem, ale nie zawsze wszystko toczy się zgodnie z planem. Nasz dział obsługi klienta istnieje właśnie po to, aby udzielić pomocy w każdej sytuacji, jaka może zdarzyć się w czasie wynajmu.Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym zespołem (dane kontaktowe poniżej) i podasz swój numer umowy wynajmu lub numer rezerwacji, potrzebne w celu wyszukania Twojego wypożyczenia w naszym systemie.
Jeśli nie będziemy w stanie udzielić Ci odpowiedzi natychmiast ze względu na charakter sprawy, przeprowadzimy szczegółowe dochodzenie i zapewnimy Ci odpowiednie informacje zwrotne, wraz z rozwiązaniem.
Staramy się rozpatrywać zgłoszenia w ciągu:
- 10 dni roboczych – jeśli wynajem ma miejsce w Polsce, a kwestią sporną nie jest uszkodzenie samochodu.
- 10 dni roboczych – jeśli wynajem ma miejsce za granicą, konieczne jest dochodzenie, a kwestią sporną nie jest uszkodzenie samochodu.
- 15 dni roboczych – jeśli kwestią sporną jest uszkodzenie samochodu. Ma to na celu zapewnienie pomocy specjalisty w tego rodzaju sprawach.
Kontakt z działem obsługi klienta
Aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, prosimy wybrać jedną z poniższych metod.
Przed skontaktowaniem się z nami prosimy przygotować swój numer umowy wynajmu lub numer rezerwacji.
Nasz dział obsługi klienta odpowiada na pytania dotyczące zakończonego wynajmu.
Dział obsługi klienta
8:00 – 17:00, poniedziałek - piątek- zadzwoń do nas
- Obsługa klienta przez e-mail
(wyłącznie pytania dotyczące zakończonego wynajmu) - Alternatywnie, prosimy o przesłanie formularza kontaktowego.