Często Zadawane Pytania
Często zadawane pytania
Nad czym się zastanawiasz? Oto nasze odpowiedzi na najbardziej pilne pytania. A jeśli nie znajdziesz tu wyjaśnienia interesującej Cię kwestii, skontaktuj się z nami.
Zapraszamy również na stronę często zadawanych pytań Avis Preferred.
Pamiętaj: pisząc do nas, nigdy nie podawaj numeru swojej karty kredytowej.
PORADY DLA KLIENTÓW W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUSEM
Porady dla klientów w związku z koronawirusem
W okresie, gdy docierają do nas kolejne informacje dotyczące rozprzestrzeniania się koronawirusa, chcielibyśmy poinformować, że ze starannością wdrażamy szczególne środki, aby zapewnić bezpieczeństwo, a także elastyczność Państwa rezerwacji samochodów.
Bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest naszym głównym priorytetem. Z uwagą śledzimy najnowsze informacje, wiadomości oraz porady i wskazówki ze strony Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz władz krajowych, związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Koncentrujemy się na tym, aby sprostać potrzebom naszych klientów, zachowując przy tym troskę o bezpieczeństwo Państwa oraz naszych pracowników.
Czy Wasze wypożyczalnie w Polsce są otwarte?
Środki podjęte przez władze mające na celu zatrzymanie rozprzestrzeniania się koronawirusa mogą skutkować zamykaniem biur wynajmu. Może to mieć wpływ również na nasze kanały rezerwacji. W przypadku mało prawdopodobnego scenariusza zamknięcia naszych biur podczas trwania Państwa wynajmu, skontaktuje się z Państwem odpowiedni zespół, aby poczynić dalsze ustalenia.
Jak mogę skontaktować się w sprawie nowej lub istniejącej rezerwacji?
W ramach globalnych wysiłków na rzecz powstrzymania rozprzestrzeniania się koronawirusa, podejmowane ostatnio decyzje rządowe mogą mieć wpływ na naszą zdolność do obsługi połączeń telefonicznych w naszym centrum rezerwacji. Rezerwacji można dokonać na tej stronie lub za pomocą naszej aplikacji.
Aby zmienić lub anulować istniejącą rezerwację, należy skorzystać z opcji zarządzać rezerwacją na tej stronie internetowej.
W imieniu wszystkich naszych zespołów dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość.
Anulowałem/-am rezerwację z powodu Covid-19. Jak uzyskam zwrot kosztów?
Umożliwiamy bezpłatne odwołanie z góry opłaconych rezerwacji (Zapłać online) dokonanych bezpośrednio u nas, jeśli wynajem zostanie anulowany nie później niż do 48 godzin przed dniem rozpoczęcia wynajmu. Zwrot pełnej kwoty zostanie przetworzony automatycznie i powinien pojawić się na koncie w ciągu 5 dni. Możesz zmienić lub anulować istniejącą rezerwację tutaj.
W przypadku anulowania rezerwacji w ciągu 48 godzin przed planowanym rozpoczęciem wynajmu otrzymasz pełny zwrot pieniędzy pomniejszony o niższą z następujących kwot: i) koszt 2 dni rezerwacji lub ii) stała opłata zależna od kraju, w którym dokonano rezerwacji (281 PLN, 60 GBP, 65 EUR, CHF76). Jeśli nie odwołasz rezerwacji i nie zgłosisz się po odbiór samochodu, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy i może obowiązywać opłata.
W przypadku rezerwacji z opcją „Zapłać przy odbiorze” lub „Zapłać później” nie pobieramy opłaty za anulowanie wynajmu aż do momentu jego rozpoczęcia.
Czy Avis prowadzi dodatkowe działania, mające na celu zmniejszenie rozprzestrzeniania się koronawirusa?
Ściśle monitorujemy informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia odnośnie tego, jakie środki należy podejmować w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się COVID-19.
W celu ochrony naszych pracowników oraz klientów, zapewniamy odpowiednie urządzenia i zachęcamy do regularnej dezynfekcji rąk. Rozszerzyliśmy również i tak szeroką gamę metod mycia i czyszczenia samochodów stosowanych po każdym wynajmie. Szczególną uwagę przykładamy do miejsc najczęściej dotykanych przez użytkowników aut m.in. kierownicy, klamek a także innych powierzchni.
Zachęcamy naszych klientów, aby na bieżąco śledzili najnowsze informacje na stronie internetowej Światowej Organizacji Zdrowia oraz na stronie polskiego Ministerstwa Zdrowia.
PALIWO
Czy samochód, który wypożyczam, będzie zatankowany do pełna?
Możesz:
1. Zwrócić samochód zatankowany do pełna: jeśli odstawisz samochód do wypożyczalni z pełnym bakiem paliwa, nie poniesiesz żadnych dodatkowych opłat, nawet przy wcześniejszym wybraniu opcji Fuel Up Front (paliwo z góry).
2. Wybrać opcję Fuel Up Front (paliwo z góry): możesz zapłacić za pełen bak paliwa przy odbiorze samochodu, aby nie musieć tankować przed zwrotem auta.
3. Zapłacić za paliwo przy zwrocie auta: jeśli oddajesz samochód do wypożyczalni bez pełnego baku paliwa i nie dotyczy Cię opcja Fuel Up Front (paliwo z góry), zatankujemy za Ciebie, kiedy zwrócisz auto. Ale jest to najdroższa opcja.
4. Opcja E-Z Fuel (łatwe paliwo): planujesz krótki wyjazd? Jeśli przejedziesz nie więcej niż 120 kilometrów, my zajmiemy się paliwem, za uiszczoną z góry, stałą opłatą.
Nie zapomnij przeczytać przy rezerwacji naszych warunków wynajmu, w których omawiamy wszystko, co musisz wiedzieć przed podróżą.
Planujesz podróż samochodem? Zacznij ją teraz.
Podróż już zaplanowana? Sprawdź swoją rezerwację.
PŁACENIE ZA WYNAJEM SAMOCHODU
Jak mogę zapłacić za wynajmowany samochód?
Możesz albo zapłacić online, albo w biurze wynajmu przy odbiorze auta, korzystając z następujących kart debetowych lub kredytowych: Visa (poza Visa Electron), MasterCard, American Express oraz Diners. Jeśli nie ustalono inaczej, nie ma możliwości płatności gotówką.
Nie zapomnij okazać przy odbiorze samochodu karty użytej do zapłaty za wynajem.
Nie możesz użyć karty debetowej przy wynajmie samochodów w Holandii, Hiszpanii, Portugalii, Irlandii, Islandii, Belgii, Luksemburgu i Kanadzie. Wypożyczając samochód w tych krajach możesz zapłacić tylko kartą kredytową – także w przypadku zapłaty online.
Niestety, nie akceptujemy kart z logo Maestro, Solo, JCB oraz Cirrus.
Pamiętaj, że karta musi być wystawiona na nazwisko, które widnieje na prawie jazdy głównego kierowcy. Pamiętaj też o zabraniu swojej karty płatniczej, kiedy udasz się po odbiór samochodu. Niektóre bardziej wartościowe samochody mogą wymagać okazania dwóch kart kredytowych dla dodatkowego zabezpieczenia.
Nie zapomnij przeczytać przy rezerwacji naszych warunków wynajmu, w których omawiamy wszystko, co musisz wiedzieć przed podróżą.
Potrzebujesz dodatkowej porady? Zadzwoń do naszego działu rezerwacji.
Planujesz podróż samochodem? Zacznij ją teraz.
Podróż już zaplanowana? Sprawdź swoją rezerwację.
ROZPOCZYNANIE REZERWACJI
Jak daleko mogę pojechać wynajmowanym samochodem?
W przypadku wyboru samochodu należącego do floty Prestige, limit kilometrów obowiązuje zawsze. Limit ten jest ustalony przez biura wynajmu w danym kraju. Poinformujemy Cię o jego wysokości, zanim zarezerwujesz samochód.
Nie zapomnij przeczytać przy rezerwacji naszych warunków wynajmu, w których omawiamy wszystko, co musisz wiedzieć przed podróżą.
Planujesz podróż samochodem? Zacznij ją teraz.
Podróż już zaplanowana? Sprawdź swoją rezerwację.
PÓŹNIEJSZY ZWROT WYPOŻYCZANEGO SAMOCHODU
Chcę zwrócić samochód później, niż uzgodniliśmy. Czy jest to możliwe?
Zwrot wynajmowanego auta do 29 minut po ustalonym terminie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami, ale jeśli auto wróci do nas później, bez wcześniejszego powiadomienia o przedłużeniu wynajmu - pobierzemy opłatę za późny zwrot auta oraz opłatę za kolejny dzień wynajmu.
Jeśli nie zgłosisz się do nas czas, opłata za późny zwrot auta w wysokości:
- 18 GBP
- 20 CHF
- 187,50 (NKR, SKR lub DKR)
- pomiędzy 15 EUR - 18.60 EUR (w zależności od kraju)
- lub ekwiwalent w lokalnej walucie
Przeczytaj nasze warunków wynajmu, z których dowiesz się wszystkiego, co musisz wiedzieć przed podróżą. Nasz numer telefonu możesz znaleźć w umowie wynajmu, lub wyszukać go tutaj.
Planujesz podróż samochodem? Zacznij ją teraz.
Podróż już zaplanowana? Sprawdź swoją rezerwację.